Kontakt z nami
info@lux-camp.pl

Tutaj znajdziesz wszystkie informacje, o których powinieneś wiedzieć przed wyjazdem na kemping.

Aby uniknąć niemiłych niespodzianek podczas Państwa wakacji, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Mamy nadzieję, że odpowiedzą one na wiele nurtujących Państwa pytań.

Prosimy mieć na uwadze, iż nasz zespół pracuje zdalnie i nie jesteśmy obecni na kempingu. Bezpośrednim Państwa opiekunem podczas wakacji będzie reprezentant dostawcy wybranego zakwaterowania.

Wszystkie pytania na temat przyjazdu na kemping

✔ Kiedy mogę przyjechać na kemping i gdzie mogę znaleźć jego adres?
✔ Czy mogę zameldować się z wyprzedzeniem, jeśli przyjadę wcześniej na kemping?
✔ Na co muszę muszę zwrócić uwagę podczas odprawy?
✔ Czy mogę przyjechać na kemping po godzinach zameldowania lub w kolejnym dniu? Co powinienem zrobić w tym przypadku przed przyjazdem?        

Wszystkie pytanie na temat późnego przyjazdu na kemping

✔ Co powinienem zrobić, jeśli w trakcie podróży się okaże, że nie zdążę na kemping w godzinach odprawy?
✔ Jak mogę odebrać klucz do domku, jeśli przyjadę z opóźnieniem?
✔ Czy znajomi, którzy są już na kempingu, mogą odebrać klucze do mojego domku?
✔ Czy mogę wjechać na kemping samochodem w późnych godzinach wieczornych?

Wszystkie pytania dotyczące wymeldowania

✔ Na co muszę zwrócić uwagę podczas wymeldowania się?
✔ Chciałbym wyjechać z kempingu wcześnie rano. Co powinienem zrobić?
✔ Jakie są wskazówki dotyczące procedury wyjazdu?
✔ Zapomniałem czegoś na kempingu. Jak mogę to odzyskać?

Wszystkie pytania na temat dodatkowych kosztów

✔ Jakie dodatkowe koszty mogę ponieść na kempingu?
✔ Dlaczego muszę opłacić depozyt i podatek turystyczny?
✔ Jakie są opcje płatności depozytu i podatku turystycznego?
✔ Co powinienem wiedzieć o lokalnych metodach płatności?

Wszystkie pytania dotyczące zakwaterowania

✔ Co powinienem wiedzieć o moim zakwaterowaniu przez przyjazdem?
✔ Czy mogę przyjechać z większą ilością osób, niż jest zarejestrowana?
✔ Gdzie znajduje się na kempingu moje zakwaterowanie?
✔ Dlaczego nie mogę znaleźć mojego zakwaterowania na stronie kempingu?

Wszystkie pytania na temat zwierzaków

✔ Czy mogę przyjechać do dowolnego zakwaterowania ze zwierzęciem domowym?

✔ Co może się zdarzyć, jeśli przyjadę ze zwierzęciem, nie informując o tym LuxCamp?

✔ O czym powinienem pamiętać, jeśli zabieram zwierzę domowe na kemping?

✔ Co jeszcze muszę wziąć pod uwagę?                     

 

Wszystkie pytania dotyczące dodatkowych usług

✔ Gdzie mogę sprawdzić, jakie dodatki mogę zarezerwować, np. pościele czy ręczniki?
✔ Czy mogę zarezerwować dodatki w dniu przyjazdu? Czy powinienem o nich pomyśleć już wcześniej?
✔ Jak mogę zapłacić za zarezerwowane dodatki?
✔ Gdzie mogę zarezerwować dodatkowe usługi?                     

Wszystkie pytania na temat inwentarza

✔ Jaki jest stan mojego zakwaterowania?

✔ Jak mogę uzyskać więcej informacji na temat inwentarza w moim zakwaterowaniu?

✔ Jakie inne przedmioty powinienem zabrać ze sobą?

✔ Co jeszcze powinienem rozważyć w odniesieniu do inwentaryzacji?

Wszystkie pytania dotyczące dodatkowych życzeń

✔ W jaki sposób moje zapytanie zostanie rozpatrzone w procesie rezerwacji?
✔ Co muszę zrobić, jeśli chcę zarezerwować zakwaterowanie obok znajomych?
✔ Co muszę mieć na uwadze, jeśli poprosiłem o konkretną lokalizację?
✔ Czy moje życzenie jest zawsze gwarantowane?

Wszystkie pytanie dotyczące parkingu

✔ Czy zawsze mogę zaparkować samochód bezpośrednio przy zakwaterowaniu?

✔ O czym powinienem pamiętać przy wjeździe dwoma samochodami?

✔ Co muszę wziąć pod uwagę, gdy przyjeżdżam z przyczepą do łodzi lub łodzią?

✔ Czy są jakieś dodatkowe informacje, które powinienem znać przed przyjazdem?

Wszystkie pytanie o obiektach na kempingu

✔ Z jakich udogodnień mogę korzystać na miejscu i jakie atrakcje są otwarte?

✔ Czy wszystkie udogodnienia są dla mnie bezpłatne?

✔ Czy istnieją ograniczenia korzystania z udogodnień kempingu, w zależności od terminu pobytu?

✔ Co należy mieć na uwadze, korzystając z obiektów na kempingu?


Wszystkie pytania dotyczące sprzątania końcowego

✔ Czy zawsze muszę posprzątać zakwaterowanie po sobie?

✔ Co muszę wziąć pod uwagę, jeśli muszę samodzielnie wykonać sprzątanie końcowe?  

✔ Co muszę wziąć pod uwagę, jeśli zarezerwowałem końcowe sprzątanie?

✔ Jakie są wskazówki dotyczące końcowego sprzątania?

Jak można uniknąć problemów na kempingu?

☀ Mamy nadzieję, ze dzieki naszej pomocy, wszystko będzie zgodne z państwa oczekiwaniami! ☀  

✔ Jeśli jednak napotkasz nieoczekiwany problem na kempingu, poproś bezzwłocznie o pomoc reprezentanta naszego partnera. Jest on w stanie pomóc Ci najszybciej.

✔ W przypadku reklamacji dotyczących stanu czystości domku, prosimy o kontakt z reprezentantem naszego partnera na miejscu. W ten sposób, sprzątanie Twojego zakwaterowania zostanie poprawione i będziesz mógł od samego początku cieszyć się swoim pobyt.

✔ Jeśli napotkasz na kempingu problemy, które nie mogą być rozwiązane przez naszego partnera na miejscu, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w przeciągu 48h drogą mailową lub telefonicznie. Prosimy zaznaczyć nazwisko osoby z LuxCamp, którą poinformowałeś o tym problemie.

✔ Dołożymy wszelkich starań, by bezzwłocznie rozwiązać wszelkie Państwa problemy . 

✔ Prosimy o zwrócenie uwagi, iż jeśli nie poinformujesz nas oraz naszego partnera lokalnego o Twoim problemie, nie dasz nam okazji, by go rozwiązać. Twoje roszczenie od odszkodowania może nie zostać przyjęte. Reklamacje problemów nie zgłoszonych przedstawicielom naszego partnera na miejscu nie zostaną przyjęte po Państwa wyjeździe.

✔ Każdy problem musi być zawsze udokumentowany w formie pisemnej i przekazane obsłudze klienta LuxCamp. 

✔ Koszt wycieczki w przypadku wczesnego opuszczenia kempingu nie podlega zwrotowi. Prosimy zwrócić uwagę również na okres rozważania reklamacji, określony w naszych warunkach rezerwacji.

✔ Jesteśmy do Państwa dyspozycji w godzinach otwarcia biura pod numerem: 

+48 022 116 81 07.

☀Zespół LuxCamp życzy przyjemnego pobytu i relaksujących dni na kempingu☀