Aby uniknąć niemiłych niespodzianek podczas Państwa wakacji, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami. Mamy nadzieję, że odpowiedzą one na wiele nurtujących Państwa pytań.
Prosimy mieć na uwadze, iż nasz zespół pracuje zdalnie i nie jesteśmy obecni na kempingu. Bezpośrednim Państwa opiekunem podczas wakacji będzie reprezentant dostawcy wybranego zakwaterowania.
✔ Kiedy mogę przyjechać na kemping i gdzie mogę znaleźć jego adres?
✔ Czy mogę zameldować się z wyprzedzeniem, jeśli przyjadę wcześniej na kemping?
✔ Na co muszę muszę zwrócić uwagę podczas odprawy?
✔ Czy mogę przyjechać na kemping po godzinach zameldowania lub w kolejnym dniu? Co powinienem zrobić w tym przypadku przed przyjazdem?
✔ Co powinienem zrobić, jeśli w trakcie podróży się okaże, że nie zdążę na kemping w godzinach odprawy?
✔ Jak mogę odebrać klucz do domku, jeśli przyjadę z opóźnieniem?
✔ Czy znajomi, którzy są już na kempingu, mogą odebrać klucze do mojego domku?
✔ Czy mogę wjechać na kemping samochodem w późnych godzinach wieczornych?
✔ Na co muszę zwrócić uwagę podczas wymeldowania się?
✔ Chciałbym wyjechać z kempingu wcześnie rano. Co powinienem zrobić?
✔ Jakie są wskazówki dotyczące procedury wyjazdu?
✔ Zapomniałem czegoś na kempingu. Jak mogę to odzyskać?
✔ Co powinienem wiedzieć o moim zakwaterowaniu przez przyjazdem?
✔ Czy mogę przyjechać z większą ilością osób, niż jest zarejestrowana?
✔ Gdzie znajduje się na kempingu moje zakwaterowanie?
✔ Dlaczego nie mogę znaleźć mojego zakwaterowania na stronie kempingu?
✔ Czy mogę przyjechać do dowolnego zakwaterowania ze zwierzęciem domowym?
✔ Co może się zdarzyć, jeśli przyjadę ze zwierzęciem, nie informując o tym LuxCamp?
✔ O czym powinienem pamiętać, jeśli zabieram zwierzę domowe na kemping?
✔ Co jeszcze muszę wziąć pod uwagę?
✔ Gdzie mogę sprawdzić, jakie dodatki mogę zarezerwować, np. pościele czy ręczniki?
✔ Czy mogę zarezerwować dodatki w dniu przyjazdu? Czy powinienem o nich pomyśleć już wcześniej?
✔ Jak mogę zapłacić za zarezerwowane dodatki?
✔ Gdzie mogę zarezerwować dodatkowe usługi?
✔ Jaki jest stan mojego zakwaterowania?
✔ Jak mogę uzyskać więcej informacji na temat inwentarza w moim zakwaterowaniu?
✔ Jakie inne przedmioty powinienem zabrać ze sobą?
✔ Co jeszcze powinienem rozważyć w odniesieniu do inwentaryzacji?
✔ W jaki sposób moje zapytanie zostanie rozpatrzone w procesie rezerwacji?
✔ Co muszę zrobić, jeśli chcę zarezerwować zakwaterowanie obok znajomych?
✔ Co muszę mieć na uwadze, jeśli poprosiłem o konkretną lokalizację?
✔ Czy moje życzenie jest zawsze gwarantowane?
✔ Czy zawsze mogę zaparkować samochód bezpośrednio przy zakwaterowaniu?
✔ O czym powinienem pamiętać przy wjeździe dwoma samochodami?
✔ Co muszę wziąć pod uwagę, gdy przyjeżdżam z przyczepą do łodzi lub łodzią?
✔ Czy są jakieś dodatkowe informacje, które powinienem znać przed przyjazdem?
✔ Z jakich udogodnień mogę korzystać na miejscu i jakie atrakcje są otwarte?
✔ Czy wszystkie udogodnienia są dla mnie bezpłatne?
✔ Czy istnieją ograniczenia korzystania z udogodnień kempingu, w zależności od terminu pobytu?
✔ Co należy mieć na uwadze, korzystając z obiektów na kempingu?
✔ Czy zawsze muszę posprzątać zakwaterowanie po sobie?
✔ Co muszę wziąć pod uwagę, jeśli muszę samodzielnie wykonać sprzątanie końcowe?
✔ Co muszę wziąć pod uwagę, jeśli zarezerwowałem końcowe sprzątanie?
✔ Jakie są wskazówki dotyczące końcowego sprzątania?
☀ Mamy nadzieję, ze dzieki naszej pomocy, wszystko będzie zgodne z państwa oczekiwaniami! ☀
✔ Jeśli jednak napotkasz nieoczekiwany problem na kempingu, poproś bezzwłocznie o pomoc reprezentanta naszego partnera. Jest on w stanie pomóc Ci najszybciej.
✔ W przypadku reklamacji dotyczących stanu czystości domku, prosimy o kontakt z reprezentantem naszego partnera na miejscu. W ten sposób, sprzątanie Twojego zakwaterowania zostanie poprawione i będziesz mógł od samego początku cieszyć się swoim pobyt.
✔ Jeśli napotkasz na kempingu problemy, które nie mogą być rozwiązane przez naszego partnera na miejscu, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.
✔ Dołożymy wszelkich starań, by bezzwłocznie rozwiązać wszelkie Państwa problemy .
✔ Prosimy o zwrócenie uwagi, iż jeśli nie poinformujesz nas oraz naszego partnera lokalnego o Twoim problemie, nie dasz nam okazji, by go rozwiązać. Twoje roszczenie od odszkodowania może nie zostać przyjęte. Reklamacje problemów nie zgłoszonych przedstawicielom naszego partnera na miejscu nie zostaną przyjęte po Państwa wyjeździe.
✔ Każdy problem musi być zawsze udokumentowany w formie pisemnej i przekazane obsłudze klienta LuxCamp.
✔ Koszt wycieczki w przypadku wczesnego opuszczenia kempingu nie podlega zwrotowi. Prosimy zwrócić uwagę również na okres rozważania reklamacji, określony w naszych warunkach rezerwacji.
☀Zespół LuxCamp życzy przyjemnego pobytu i relaksujących dni na kempingu☀