Ta witryna nie jest już obsługiwana przez przeglądarkę Internet Explorer.
Otwórz stronę w Microsoft Edge, Google Chrome, Firefox lub Safari.

Masz specjalne życzenia na Twój pobyt na kempingu?

Czy moje życzenie zostanie wzięte pod uwagę?

Jeśli masz jakieś ogólne uwagi/komentarze w swojej rezerwacji, chętnie prześlemy je do operatora Twojego zakwaterowania.

Ponieważ wszystkie rezerwacje są potwierdzane manualnie, Twoje życzenie nie zostanie pominięte. Jeśli jest ono możliwe do realizacji, nasz dział obsługi klienta przekaże je do operatora na miejscu.

Jeśli dodaliśmy Twoje życzenie do rezerwacji, pamiętaj, że jego realizacja jest uzależniona od dostępności i nie może być zagwarantowana.


Co powinienem rozważyć, jeśli chciałbym być zakwaterowany obok znajomych? 

Prosimy wpisać Twoje życzenie w miejscu na komentarz podczas dokonywania rezerwacji. Jeśli o Twoim życzeniu pomyślisz po dokonaniu rezerwacji, wyślij je na adres info@lux-camp.pl, a my je dodamy do Twojej rezerwacji.

Należy pamiętać, że zamówienia na zakwaterowania obok siebie są możliwe tylko wtedy, gdy obie rezerwacje dotyczą tego samego rodzaju zakwaterowania.

Jeśli nazwa Twojego zakwaterowania różni się od nazwy zakwaterowania Twoich znajomych, nie jest możliwe ustawienie ich obok siebie, ze względu na podział zakwaterowań na miejscu. Zazwyczaj są one podzielone na typy domków w różnych miejscach na kempingu. 

Nie wszyscy operatorzy akceptują prośby, więc jeśli nie jest możliwe zaakceptowanie prośby, poinformujemy Cię o tym po dokonaniu rezerwacji.

Operator Homair nie przyjmuje żadnych preferencji lokalizacji.


Co muszę wziąć pod uwagę, jeśli wskazałem konkretną lokalizację? 

Ze względu na elastyczność dat i godzin rozpoczęcia wszystkich wakacji, nie możemy zagwarantować dokładnej lokalizacji Państwa zakwaterowania, zwłaszcza w popularnych terminach sezonu letniego.

Dokładne miejsce zakwaterowania niestety nie może być z góry wybrane. Życzenia dotyczące cienia/słońca lub zakwaterowania przy konkretnej dróżce kempingu nie mogą być zagwarantowane. Jednak z przyjemnością przekażemy je naszemu operatorowi na miejscu.


Ogólnie rzecz biorąc, nie gwarantujemy życzeń dodanych do rezerwacji.

 

♦ Mamy nadzieję, że rozwialiśmy Twoje wszelkie wątpliwości. Życzymy przyjemnych wakacji! ♦ 

  Jeśli masz więcej pytań, kliknij tutaj, by przejść do listy pytań.