Co muszę wziąć pod uwagę w dniu wyjazdu?
Prosimy zaplanować wymeldowanie się z zakwaterowania w godzinach wymeldowania określonych w dokumentach podróży.
Ponieważ nasi lokalni partnerzy często muszą organizować wyjazdy wielu rodzin tego samego dnia, możliwe jest, że nasz partner skontaktuje się z Państwem z wyprzedzeniem, aby umówić się z Państwem na godzinę wyjazdu.
Przepraszamy za wszelkie niedogodności, jeśli ustalona godzina wymeldowania nastąpi przed oficjalną godziną, zaznaczoną w voucherze.
Ważne jest, by umówić się z naszym partnerem odpowiedzialnym za zakwaterowanie w przeddzień wyjazdu.
Chciałbym wyjechać wcześnie rano. O czym muszę pamiętać?
Wcześniejszy wyjazd należy zgłosić lokalnemu przedstawicielowi wieczorem przed wyjazdem.
Nie zapomnij odebrać paszportu/dowodu tożsamości z recepcji, jeśli to konieczne.
Jeśli wyjeżdżasz przed godzinami otwarcia szlabanu, pamiętaj, aby zaparkować pojazd przed bramą w nocy przed wyjazdem.
Czy są jakieś inne wskazówki dotyczące procedury wyjazdu?
Prosimy o dokładne sprawdzenie zakwaterowania przed wyjazdem.
Upewnij się, że o niczym nie zapomniałeś. Prosimy sprawdzić pod łóżkami i w szafkach, czy wszystko zostało zabrane .
Sprawdź, czy końcowe sprzątanie zostało przeprowadzone zgodnie z zaleceniami dostawcy, jeśli nie zarezerwowałeś go lub nie jest on objęty usługami naszych partnerów. W ten sposób unikniesz dodatkowych kosztów.
Zapomniałem czegoś w zakwaterowaniu, co muszę zrobić?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@lux-camp.pl, tak szybko, jak to możliwe.
Jeśli zapomniany przedmiot zostanie znaleziony, poprosimy Cię o opłacenie kosztów przesyłki pocztowej.
Kwota ta może wynosić od 20 do 50 EUR (w zależności od wagi przedmiotu).
♦ Mamy nadzieję, że rozwialiśmy wszelkie Twoje wątpliwości. Życzymy przyjemnych wakacji! ♦
W razie dodatkowych pytań, kliknij tutaj, by przejść do listy odpowiedzi.↷