Kontakt z nami
info@lux-camp.pl

Ważne informacje na temat Koronawirusa.

Aktualnie monitorujemy bieżącą sytuację i staramy się informować Państwa na bieżąco.

Aktualizacja: 18-03-2020

Gdzie mogę uzyskać więcej informacji?

W każdej chwili można uzyskać informacje od oficjalnych władz kraju macierzystego. We wszystkich sprawach związanych z podróżowaniem zaleca się kontakt z WHO lub Ministerstwem Spraw Zagranicznych. (Przycisk poniżej).

Linki do stron internetowych pozostałych biur macierzystych:

Niemcy Irlandia Szwajcaria Dania 

Wielka Brytania Węgry Austria 

Polska Francja Włochy


Pytania i odpowiedzi na temat Koronawirusa.

Jaka jest aktualna sytuacja koronaawirusa w odniesieniu do moich wakacji na kempingu?

Rozumiemy, że mają Państwo pytania dotyczące zbliżających się wakacji. Obecnie odbieramy duże ilości telefonów i wiadomości. Uprzejmie prosimy, aby nie kontaktować się z nami w tej chwili, aby umożliwić nam zajęcie się klientami w kolejności pod względem daty wyjazdu. Jeśli Twoja rezerwacja zostanie dotknięta (przyjazd w ciągu najbliższych 4 tygodni), skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. 

Dziękujemy za cierpliwość. W międzyczasie, jeśli mają Państwo pytania dotyczące Państwa sytuacji, prosimy o zapoznanie się z naszymi odpowiedziami na kilka typowych pytań poniżej.

Rozumiemy oczywiście, że macie Państwo pytania dotyczące Waszych wakacji w oparciu o ostatnie doniesienia.Trudno jest w tym momencie oszacować, jak będzie wyglądała sytuacja w terminie Państwa wyjazdu.

Jeśli rząd odradza wszelkie podróże do wybranego miejsca docelowego, a zalecenie pozostaje niezmienne na 2 tygodnie przed planowaną podróżą, wówczas skontaktujemy się z Państwem w celu omówienia istniejących możliwości. Będziemy dążyć do znalezienia dla Państwa najlepszej alternatywnej destynacji lub zaoferujemy skorzystanie z vouchera.

Corona Voucher

Jeśli anulujemy Państwa wyjazd, ponieważ kemping nie może zostać otwarty z powodu kryzysu związanego z koronawirusem, otrzymają Państwo voucher na kwotę wpłaconych środków, który pozwoli na późniejszą rezerwację kolejnego urlopu u nas. Voucher jest ważny przez rok od daty wystawienia i może być wykorzystany na wszystkich kempingach w naszej ofercie.

Informacje o sposobie realizacji vouchera przekażemy Państwu w kolejności według daty przyjazdu. Nie ma potrzeby kontaktowania się z nami, my skontaktujemy się z Państwem.

Holenderski Fundusz Gwarancyjny SGR gwarantuje wydanie vouchera, dzięki czemu Państwa środki pieniężne są bezpieczne. Oznacza to, że w przypadku niewypłacalności, wartość bonu zostanie zrefundowana.

Mogę otrzymać moje środki zamiast vouchera?

Możemy sobie wyobrazić, że wolelibyście Państwo otrzymać zwrot zapłaconej sumy za podróż. Jednak ta wyjątkowa sytuacja wymaga wyjątkowych środków. Zdecydowaliśmy się na takie rozwiązanie, w którym wypłacone przez Państwa pieniądze są gwarantowane przez SGR. Ze względu na to, że przyczyna jest poza naszą kontrolą, nie są Państwo uprawnieni do dodatkowego odszkodowania.

Co stanie się z moją rezerwacją, jeśli zostanie ona anulowana przez kemping lub dostawcę? 

Niektóre z kempingów i partnerów, z którymi współpracujemy, zdecydowali się odroczyć otwarcie kempingu. Jeśli dotyczy to Państwa rezerwacji, skontaktujemy się z Państwem w celu ustalenia terminu przyjazdu. Wspólnie z Państwem sprawdzimy, czy możemy dokonać ponownej rezerwacji w innym miejscu lub czy możemy zaoferować Państwu voucher.

Co zrobić, jeśli zdecyduję się na samodzielne anulowanie rezerwacji?

Dopóki zalecenia władz nie ulegną zmianie, wszystkie podróże odbywające się po 01 maja 2020 r. podlegają normalnym warunkom rezerwacji, a w przypadku anulacji obowiązują opłaty zgodne z regulaminem. Jeśli potrzebują Państwo pomocy przy zmianie rezerwacji, prosimy o kontakt mailowy. Wspólnie możemy sprawdzić, czy i na jakich warunkach możemy zmienić rezerwację Państwa urlopu zgodnie z Państwa życzeniem. Mamy duży wybór kempingów w całej Europie i dlatego jesteśmy pewni, że możemy zaoferować Państwu dobrą alternatywę w późniejszym terminie.

Nie wyjeżdżam na wakacje aż do lata. Co mam zrobić?

Lato jest jeszcze bardzo odległe i trudno jest w tym momencie oszacować, jak będzie wyglądała sytuacja w momencie Państwa przyjazdu. Radzimy zachować rezerwację obserwując aktualną sytuację. W takim przypadku należy również uregulować saldo. Jeśli okaże się, że po zapłaceniu pozostałej kwoty, kemping musi zostać zamknięty, otrzymacie Państwo voucher na całą kwotę pobytu.