Aktualizacja: 20-12-2021
W każdej chwili można uzyskać informacje od oficjalnych władz kraju macierzystego. We wszystkich sprawach związanych z podróżowaniem zaleca się kontakt z WHO lub Ministerstwem Spraw Zagranicznych. (Przycisk poniżej).
Wyobrażamy sobie, że już teraz bardzo cieszycie się na wspólną podróż w 2022 roku, ale oczywiście macie też wątpliwości, czy powinniście ją już zarezerwować, czy nie. Lato 2022 roku jest jeszcze daleko i my również mamy nadzieję, że Państwa podróż znów będzie mogła odbyć się beztrosko.
Teraz możesz skorzystać ponownie z naszej Gwarancji Covid. Pobyt, który jest objęty tą gwarancją, może być - w przypadku pewnych ograniczeń w podróży spowodowanych koronawirusem - bezpłatnie przesunięty lub zmieniony od 28 do 7 dni przed datą wyjazdu. Wszystkie szczegóły można znaleźć na naszej dedykowanej stronie pod zakładką Gwarancja LuxCamp.
Dzięki naszej gwarancji Covid możesz bez obaw dokonać rezerwacji i zacząć cieszyć się na następne wakacje!
Tak, zdecydowanie tak! Wakacje na kempingu to jeden z najbezpieczniejszych sposobów spędzania urlopu w obecnej sytuacji, między innymi z następujących powodów:
LuxCamp oferuje jeden z największych w Europie wybór cichych i idyllicznych kempingów, dzięki czemu Ty i Twoja rodzina możecie w pełni cieszyć się spokojem na wybranych przez nas TOP kempingach.
Dla niektórych oferowanych przez nas noclegów obowiązuje Gwarancja Covid. W przypadku każdego zakwaterowania jest to wyraźnie zaznaczone specjalnym symbolem graficznym obok przycisku "Zarezerwuj teraz". Gwarancja ta oznacza, że gwarantujemy Państwu pełny zwrot ceny wycieczki, jeśli zarezerwowana wycieczka nie będzie mogła się odbyć z powodu nałożonych przez rząd ograniczeń podróży związanych z Covid.
Jeśli w okresie od 28 dnia do 7 dnia przed przyjazdem napotkasz jedno z poniższych ograniczeń podróży związanych z COVID, Gwarancja Covid ma zastosowanie:
Jeśli którekolwiek z powyższych ograniczeń podróży związanych z COVID zostaną nowo ogłoszone w ciągu 6 dni - 1 dnia ( najpóźniej do południa) przed przyjazdem, będą Państwo również objęci Gwarancją Covid.
Gwarancja Covid nie ma zastosowania, jeśli:
Jeśli zarezerwowałeś lub rezerwujesz zakwaterowanie bez naszej Gwarancji Covid, możesz ubiegać się o zmianę rezerwacji, voucher lub częściowy zwrot pieniędzy.
Opcje te można uzyskać tylko w następujących sytuacjach:
W tym przypadku możesz wnioskować o zmianę rezerwacji lub otrzymać voucher w terminie od 14 do 7 dnia przed przyjazdem. Należy pamiętać, że może to być odpłatne. Więcej informacji można znaleźć w naszych warunkach rezerwacji. W tym przypadku nie jest możliwy pełny zwrot pieniędzy, ponieważ niektórzy usługodawcy nie zgodzili się na wprowadzenie odpowiednich warunków rezygnacji.
W przypadku negatywnych ostrzeżeń dla podróżnych, które są oficjalnie wydane dla danego miejsca docelowego, skontaktujemy się z Klientami na trzy tygodnie przed przyjazdem, jeśli to możliwe.
Prosimy o wyrozumiałość, jeśli ostrzeżenie zostanie wydane w mniejszej odległości od Państwa przyjazdu. Oczywiście postaramy się skontaktować tak szybko, jak to możliwe po uzyskaniu informacji o nowych okolicznościach.
Przełożenie urlopu na rok 2023 jest możliwe tylko wtedy, gdy w roku 2022 nie można znaleźć alternatywy (np. celu podróży bez ograniczeń związanych z koronawirusem). Jeśli rezerwacje wstępne na rok 2023 nie są jeszcze otwarte, zostanie wystawiony voucher.
Niestety, jeśli zostałeś zainfekowany wirusem Covid-19, nie jesteś objęty naszą gwarancją Covid. Nawet nasz pakiet bezpieczeństwa LuxCamp nie chroni Cię w tym przypadku.
Jeśli jednak potwierdzone zostanie zakażenie wirusem Covid-19, dla większości prywatnych firm ubezpieczeniowych jest to już ważny powód do odwołania podróży.
Dlatego zalecamy zawarcie dodatkowego ubezpieczenia podróżnego w prywatnym towarzystwie ubezpieczeniowym, aby zapewnić dodatkową ochronę podczas wszystkich podróży. Prosimy nie zapomnieć o sprawdzeniu warunków tego oddzielnego ubezpieczenia pod kątem uwzględnienia chorób pandemicznych. LuxCamp oferuje ubezpieczenie zewnętrzne Campez Couvert.
Jeśli sam nie jesteś zarażony, ale miałeś kontakt z zarażoną osobą i dlatego musisz poddać się kwarantannie, to niestety nie jest możliwe bezpłatne anulowanie.
Oczywiście postaramy się z Państwem współpracować i chętnie znajdziemy dla Państwa rozwiązanie. Możemy wtedy np. wnioskować o zmianę rezerwacji Państwa podróży u naszych operatorów.
W takim przypadku prosimy o jak najszybszy kontakt z nami, abyśmy mogli pomóc Państwu w najlepszy możliwy sposób.
W chwili obecnej sytuacja jest nadal niejasna, czy kraje mogą odrzucać turystów bez szczepień lub podróżnych bez zaświadczenia o szczepieniu, czy też takie działania są w ogóle rozważane. Jak tylko otrzymamy więcej informacji na ten temat, z przyjemnością udostępnimy je Państwu na stronie.
Niestety, nie jest to podstawą do bezpłatnego anulowania podróży lub żądania zmiany rezerwacji.
Jeśli zdecydujesz się na rezygnację po 1 marca 2022, od tej daty obowiązują normalne warunki rezygnacji, które można zobaczyć w naszych warunkach rezerwacji w punkcie 5.
Rozumiemy, że chciałbyś być w tym czasie w domu, aby uczestniczyć w szczepieniu zgodnie z umówionym terminem. Nie jest to jednak podstawa do bezpłatnego anulowania urlopu, ale w tym przypadku możemy wspólnie spróbować przełożyć wyjazd na inny termin w 2022 roku lub przesunąć go o kilka dni.
Prosimy o niezwłoczne przekazanie nam tych informacji, tylko wtedy będziemy mogli przedyskutować z dostawcami możliwe dla Państwa rozwiązanie.
Jeśli do wyjazdu wymagany jest negatywny wynik testu PCR, nie jest to powód do bezpłatnej rezygnacji z wyjazdu zarezerwowanego w LuxCamp. W tym przypadku koszty testu PCR ponosicie Państwo sami, również odpowiedzialność za przyjazd oraz wykonanie testu spoczywa na Państwu.
W takim przypadku zawsze znajdziesz pomoc w recepcji swojego aktualnego miejsca zamieszkania.
Lokalny personel chętnie pomoże w poszukiwaniach i będzie najlepiej poinformowany o tym, które centrum testowe w okolicy może pomóc.
Należy jednak pamiętać, że należy to zaplanować przed wyjazdem do innego miejsca docelowego. Również w tym przypadku koszty testu PCR oraz wykonania testu są na Państwa odpowiedzialność i zostaną Państwo nimi obciążeni.
Działania różnią się w zależności od kempingu i mogą ulegać ciągłym zmianom.
Ważne udogodnienia, takie jak baseny, były otwarte jak zwykle w 2021 roku, ale tylko dla rezydentów kempingu w limitowanych godzinach. W szczególności wprowadzono dodatkowe środki higieniczne, takie jak punkty dezynfekcji oraz wymóg stosowania maseczek w wybranych częściach kempingu, w których przebywało więcej osób.
W miarę zbliżania się sezonu letniego będziemy w stanie przedstawić więcej informacji na ten temat, ponieważ my również, jako organizatorzy, czekamy na decyzje rządów w różnych krajach.
Więcej informacji, w tym informacje dotyczące poszczególnych krajów, można znaleźć na stronie internetowej Departamentu Stanu lub na stronie Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). Powyżej zamieściliśmy dokładne linki.
Niestety, w tym przypadku nie mają Państwo prawa do odszkodowania, jeśli niektóre obiekty na kempingu nie są otwarte z powodu Covid-19.
Rezerwujesz zakwaterowanie na kempingu, w ramach którego masz prawo do korzystania z wszystkich udogodnień, ale nie są one podstawą rezerwacji. Oczywiście postaramy się niezwłocznie poinformować Państwa o ewentualnych zmianach w poszczególnych obiektach i godzinach ich otwarcia na poszczególnych kempingach.
Nie możemy jednak zagwarantować, że informacje te są kompletne, ponieważ wiele kempingów nie przekazuje nam tych informacji z wyprzedzeniem.
Nie, w tym przypadku Fundusz Kosztów Klęsk Żywiołowych nie wypłaca/ubezpiecza Cię przed chorobami takimi jak pandemie czy epidemie. Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków obejmuje wyłącznie klęski żywiołowe oraz rozruchy społeczne, np. wojnę domową w miejscu, w którym spędzasz urlop.
Otrzymałeś od nas voucher? Możesz go zrealizować na naszej stronie internetowej podczas dokonywania nowej rezerwacji przed upływem terminu ważności. Twoja podróż może odbyć się w całym roku 2022, także wybór kraju jest całkowicie dowolny.